Rejestracja PLB
Procedura rejestracji radiopławy PLB
Po zakupie radiopławy osobistej PLB należy ją zarejestrować w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego. Aby można było dokonać rejestracji w ULC najpierw należy uzyskać pozwolenie radiowe w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej. Poniżej przedstawiamy krok po kroku instrukcję rejestracji...
- Ściągamy i wypełniamy Wniosek o wydanie pozwolenia radiowego na używanie nadajnika ratunkowego PLB. Wniosek do pobrania tutaj...
- Uzyskujemy kopię potwierdzenia spełnienia przez zakupione urządzenie zasadniczych wymagań (deklaracja zgodności) lub wydruk zdjęcia tabliczki
znamionowej urządzenia z widocznym numerem seryjnym i oznaczeniem CE
- Wnosimy opłatę skarbową w wysokości 82,00 zł na konto Urzędu Miasta Stołecznego Warszawa Dzielnicy Wola. Oto dane do przelewu:
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnicy Wola
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
54 1030 1508 0000 0005 5003 6045
- Wypełniony Wniosek razem z Deklaracją Zgodności i potwierdzeniem przelewu przesyłamy pocztą do Urzędu Komunikacji Elektronicznej na adres:
Urząd Komunikacji Elektronicznej
ul. Kasprzaka 18/20
01-211 Warszawa
- Po przesłaniu dokumentów do UKE uzyskujemy pozwolenie radiowe (jego numer będzie nam potrzebny do wypełnienia formularza rejestracyjnego w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego)
- Po uzyskaniu pozwolenia radiowego wypełniamy formularz rejestracyjny PLB oraz oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w ULC.
Formularz i oświadczenia do pobrania tutaj...,
wzór rejestracji nowego nadajnika sygnału niebezpieczeństwa tutaj...
- Wypełniony i podpisany formularz oraz oświadczenia należy przesłać na adres:
Urząd Lotnictwa Cywilnego
Departament Żeglugi Powietrznej
ul. Marcina Flisa 2, 02-247 Warszawa
z dopiskiem: Formularz-Beacon 406MHz