Sklep żeglarski - Wyposażenie basenów - Sztormiak - Kapoki - Koło ratunkowe - WOPR

reklama:

polecamy:

rss:

wszystkie aktualności w twoim ulubionym czytniku RSS

rss

Rejestracja PLB


Procedura rejestracji radiopławy PLB

Po zakupie radiopławy osobistej PLB należy ją zarejestrować w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego. Aby można było dokonać rejestracji w ULC najpierw należy uzyskać pozwolenie radiowe w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej. Poniżej przedstawiamy krok po kroku instrukcję rejestracji...

  1. Ściągamy i wypełniamy Wniosek o wydanie pozwolenia radiowego na używanie nadajnika ratunkowego PLB. Wniosek do pobrania tutaj...
  2. Uzyskujemy kopię potwierdzenia spełnienia przez zakupione urządzenie zasadniczych wymagań (deklaracja zgodności) lub wydruk zdjęcia tabliczki znamionowej urządzenia z widocznym numerem seryjnym i oznaczeniem CE
  3. Wnosimy opłatę skarbową w wysokości 82,00 zł na konto Urzędu Miasta Stołecznego Warszawa Dzielnicy Wola. Oto dane do przelewu:
    Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnicy Wola
    Bank Handlowy w Warszawie S.A.
    54 1030 1508 0000 0005 5003 6045
  4. Wypełniony Wniosek razem z Deklaracją Zgodności i potwierdzeniem przelewu przesyłamy pocztą do Urzędu Komunikacji Elektronicznej na adres:
    Urząd Komunikacji Elektronicznej
    ul. Kasprzaka 18/20
    01-211 Warszawa
  5. Po przesłaniu dokumentów do UKE uzyskujemy pozwolenie radiowe (jego numer będzie nam potrzebny do wypełnienia formularza rejestracyjnego w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego)
  6. Po uzyskaniu pozwolenia radiowego wypełniamy formularz rejestracyjny PLB oraz oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w ULC. Formularz i oświadczenia do pobrania tutaj..., wzór rejestracji nowego nadajnika sygnału niebezpieczeństwa tutaj...
  7. Wypełniony i podpisany formularz oraz oświadczenia należy przesłać na adres:
    Urząd Lotnictwa Cywilnego
    Departament Żeglugi Powietrznej
    ul. Marcina Flisa 2, 02-247 Warszawa
    z dopiskiem: Formularz-Beacon 406MHz