Kombinezon suchy oddychający RACING CLASSIC DRYSUIT NEO/SILNECK RED drukuj
Kombinezon (skafander) suchy oddychający RACING CLASSIC DRYSUIT NEO/SILNECK RED 5004618


Jest "suchym” kombinezonem wodoodporny o wysokim stopniu paroprzepuszczalności.

Kombinezon nie stanowi istotnej bariery termicznej, a jedynie warstwę nieprzepuszczającą wody.

Dla właściwego komfortu użytkowania należy ubierać pod kombinezon bieliznę termiczną i kombinezon polarowy.

Na stopy należy ubierać zwykłe (cienkie lub grube) skarpety.

CECHY:
- wodoodporny i oddychający suchy kombinezon wykonany z 4-warstwowej membrany,
- lateksowe skarpety,
- neoprenowe gilzy w mankietach,
- neoprenowa gilza szyi
,
- dodatkowe wzmocnienia z Cordury® na kolanach i siedzeniu warunkujące niezawodność w newralgicznych miejscach,
- pdpływowa kieszeń cargo na lewej nogawce.

 
PARAMETRY:
Przepuszczalność pary 15000 g/m2/24h
Wodoodporność 20000 mm
Rozmiary M, L, XL, XXL, XXXL

!!! WAŻNE:

Dla ułatwienia zakładania obuwia na skarpetę lateksową kombinezonu, należy:

    - po ubraniu kombinezonu założyć na skarpetę lateksową, cienką torebkę foliową,
    - na stopę ubraną w zwykłą skarpetę, skarpetę lateksową i woreczek foliowy, założyć odpowiednio dopasowane (dobrany rozmiar) obuwie zewnętrzne,
    - warstwa poślizgowa, (stanowiona przez torebkę foliową pomiędzy skarpetą lateksową ,a obuwiem) znacznie zmniejsza tarcie (but/lateks) podczas ubierania i użytkowania kombinezonu,
    - zachowanie warstwy poślizgowej na styku lateks – but wydłuża bezawaryjne użytkowanie kombinezonu i ułatwia (znacząco przyspiesza) ubieranie.


!!! Kombinezonu nie wolno prać, wirować, prasować.

Zabrudzenia zmywać czystą słodką wodą z mydłem (bardzo łagodny detergent) delikatnie pocierając miękką gąbką.


SUWAK SZIP
Brud, sól, piasek itp. mogą spowodować uszkodzenia.
Jeśli brud, sól, piasek lub tp. są obecne, zamek należy umyć mydłem i wodą.


Zanieczyszczenia mogą wpływać na funkcję uszczelniającą, jeśli dostaną się pomiędzy łańcuchy zębów.

Jeśli zamknięcie SZIP służy do ochrony życia lub materiałów wrażliwych, funkcję uszczelniającą i czystość na obszarze łańcucha powinny być dwukrotnie sprawdzane przed każdym użyciem.

Ciężkie zgięcia mogą spowodować rozszczelnienie, a nawet uszkodzenie. Proszę unikać.

! ! !
Przed pierwszym użyciem kombinezonu, należy dokładnie nasmarować zamek błyskawiczny z dwóch stron, dołączonym do kombinezonu smarem silikonowym.

 
Silikon należy także wtłoczyć do „karetki” - suwaka (automatu zamykającego / otwierającego suwak).
 
Zabieg trzeba powtarzać proporcjonalnie do potrzeb jednak nie rzadziej niż raz na miesiąc (instrukcja z piktogramami - obrazkowa – zawarta jest ze smarem dołączonym do nowego kombinezonu).

Odporność suwaka SZIP:
Promienie UV Doskonała
Mikroby Dobra
Zakres temperatur -20 ° C - +60 ° C

________________________________________________________________
Ogólna budowa zamka błyskawicznego:
Zamek błyskawiczny składa się z zasadniczych pięciu części:

Suwak (w potocznym języku: karetka, automat)
część spinająca zamek
Spina lub rozpina cząstki podczas zamykania lub otwierania zamka. Istnieją różne typy suwaków w zależności od zastosowania zamka (np.: zwykły/ozdobny/dwustronny)

Cząstki (w potocznym języku: ząbki, łańcuch spinający)
Znajdują się na każdej z taśm i zazębiają się po przesunięciu po nich suwaka. Spięte cząstki nazywa się łańcuchem.

Taśma
Specjalna taśma do zamków błyskawicznych, wykonana zazwyczaj z poliestru, bawełny lub innych taśm syntetycznych.

Okucia
znajdują się na końcach zamka stałego zapobiegają wypadnięciu suwaka i rozsunięciu się zamka na dwie części.

Uchwyt suwaka
umożliwia przesuwanie suwaka (zwykły/ozdobny)